Porównaj oferty operatorów i wybierz najlepszą opcję dla siebie! Dokonaj rejestracji w wybranym systemie płatności i ciesz się swobodą zakupu biletu w każdym miejscu i o każdej porze!
BILETOMATY STACJONARNE
Biletomaty Stacjonarne Mera-Serwis.
W automatach można zapłacić za bilety kartami płatniczymi (w tym zbliżeniowymi MasterCard PayPass, Maestro PayPass oraz Visa PayWave) i za pomocą BLIKA. Przyjmują banknoty o nominałach 200zł, 100 zł, 50zł, 20zł i 10zł, a także monety o nominałach 5zł, 2zł, 1zł, 50gr, 20gr, 10gr i 5gr. Wydają resztę. Łatwą obsługę automatu umożliwia ekran dotykowy.
Wydają wszystkie bilety obowiązujące na terenie miasta Zgierza oraz stref: I,II,III i IV na terenie miast i gmin z którymi podpisane zostały stosowne porozumienia, oraz bilety innych przewoźników (MPK Łódź i MZK Pabianice), a także bilety dopłatowe. Istnieje również możliwość zakodowania biletu okresowego kupionego za pomocą sklepu internetowego migawka.lodz.pl..
W biletomatach można zakupić również bilety jednorazowe
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na: biuro@muk.zgierz.pl
Lokalizacje biletomatów stacjonarnych
- Lokalizacja: Orla – 1 Maja
- Lokalizacja: Rudnicka (stary Kurak) – blok nr 2
- Lokalizacja: Łódzka – Lipowa
- Lokalizacja: Boya -Żeleńskiego 45
- Lokalizacja: Witkacego 3
- Lokalizacja: Plac Kilińskiego (pętla tramwajowa)
Biletomaty mobilne w autobusach
W automatach można zapłacić za bilety kartami płatniczymi (w tym zbliżeniowymi MasterCard PayPass, Maestro PayPass oraz Visa PayWave) oraz za pomocą płatności BLIK
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na: biuro@muk.zgierz.pl
INFORMACJE KONIECZNE DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI:
Aby dokonać reklamacji potrzebne jest przesłanie potwierdzenia nieudanej transakcji z biletomatu.
W przypadku braku tego potwierdzenia należy przesłać następujące informacje:
Biletomaty stacjonarne Mera-Serwis:
- lokalizacje biletomatu
- dokładna datę próby transakcji wraz z orientacyjną godziną zakupu
- kwotę na jaką była dokonywana próba zakupu biletu
Biletomaty mobilne w autobusach:
- przystanek na którym wsiadał pasażer wraz z kierunkiem jazdy
- numer linii autobusowej
- dokładna data i przybliżona godzina próby zakupu biletu
- kwota zamówienia
W przypadku biletomatów stacjonarnych Mennicy Polskiej:
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na: telecentrum@mennica.com.pl lub telefonicznie na numer: 22 656 41 00.
APLIKACJE MOBILNE
Po kliknięciu na logo operatora przeniesiesz się na jego stronę internetową, gdzie poznasz pełną ofertę oraz zasady korzystania z systemu płatności mobilnych oraz dowiesz się jak dokonać rejestracji w wybranym systemie i co zrobić, aby móc kupować bilety.
Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania usług przez operatorów płatności mobilnych.