Obraz główny - autobus MUK

Mobilny Bilet

Porównaj oferty operatorów i wybierz najlepszą opcję dla siebie! Dokonaj rejestracji w wybranym systemie płatności i ciesz się swobodą zakupu biletu w każdym miejscu i o każdej porze!

BILETOMATY STACJONARNE

Biletomaty Stacjonarne Mera-Serwis.

W automatach można zapłacić za bilety kartami płatniczymi (w tym zbliżeniowymi MasterCard PayPass, Maestro PayPass oraz Visa PayWave) i za pomocą BLIKA. Przyjmują banknoty o nominałach 200zł, 100 zł, 50zł, 20zł i 10zł, a także monety o nominałach 5zł, 2zł, 1zł, 50gr, 20gr, 10gr i 5gr. Wydają resztę. Łatwą obsługę automatu umożliwia ekran dotykowy.

Wydają wszystkie bilety obowiązujące na terenie miasta Zgierza oraz stref: I,II,III i IV na terenie miast i gmin z którymi podpisane zostały stosowne porozumienia, oraz bilety innych przewoźników (MPK Łódź i MZK Pabianice), a także bilety dopłatowe. Istnieje również możliwość zakodowania biletu okresowego kupionego za pomocą sklepu internetowego migawka.lodz.pl..
W biletomatach można zakupić również bilety jednorazowe

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na:  biuro@muk.zgierz.pl


Lokalizacje biletomatów stacjonarnych

  • Lokalizacja: Orla – 1 Maja
  • Lokalizacja: Rudnicka (stary Kurak) – blok nr 2
  • Lokalizacja: Łódzka – Lipowa
  • Lokalizacja: Boya -Żeleńskiego 45
  • Lokalizacja: Witkacego 3
  • Lokalizacja: Plac Kilińskiego (pętla tramwajowa)

Biletomaty mobilne w autobusach

W automatach można zapłacić za bilety kartami płatniczymi (w tym zbliżeniowymi MasterCard PayPass, Maestro PayPass oraz Visa PayWave) oraz za pomocą płatności BLIK

Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na: biuro@muk.zgierz.pl

INFORMACJE KONIECZNE DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI:

Aby dokonać reklamacji potrzebne jest przesłanie potwierdzenia nieudanej transakcji z biletomatu.

W przypadku braku tego potwierdzenia należy przesłać następujące informacje:  

Biletomaty stacjonarne Mera-Serwis:

  • lokalizacje biletomatu
  • dokładna datę próby transakcji wraz z orientacyjną godziną zakupu
  • kwotę na jaką była dokonywana próba zakupu biletu

Biletomaty mobilne w autobusach:

  • przystanek na którym wsiadał pasażer wraz z kierunkiem jazdy
  • numer linii autobusowej
  • dokładna data i przybliżona godzina próby zakupu biletu
  • kwota  zamówienia

W przypadku biletomatów stacjonarnych  Mennicy Polskiej:
Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać mailowo na: telecentrum@mennica.com.pl lub telefonicznie na numer: 22 656 41 00.

APLIKACJE MOBILNE


Po kliknięciu na logo operatora przeniesiesz się na jego stronę internetową, gdzie poznasz pełną ofertę oraz zasady korzystania z systemu płatności mobilnych oraz dowiesz się jak dokonać rejestracji w wybranym systemie i co zrobić, aby móc kupować bilety.

 

skycash
mobilet

Miejskie Usługi Komunikacyjne w Zgierzu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania usług przez operatorów płatności mobilnych.